2007/05/19

案件重演

早前提過一次跟同事臨近收工時說起,才知道大家都買了同一場演出的票,也是獨個兒去看,便結伴一起出發。事發經過可參考這裡。今天又再案件重演:
同事:「今晚返學呀?」
我:「唔係呀,個course唔駛個個禮拜返的。今晚去聽seminar。」
「聽乜?」
「有個一行禪師嚟咗香港嘛……」
「吓?我又去喎……我個朋友叫我去,早幾日上過嚟office你見過果個呢……」
「我又係朋友叫我去喎……早兩日食完飯join埋我地一齊去飲嘢果個呢……」
對,就是這麼巧。我們還約好了六月初一起去artjamming畫油畫。

經過連續三晚生日飯加上合作無間超能幹同事辭職,今個星期捱到今天已是身心俱疲,想起明天還要值班至下午四時,呆滯指數即時暴升。所以別問我今天的講座有什麼啟發……因為幾乎是由開始打瞌睡到完場……(其實是正常啦!這種場合我通常都會一直睡,主要只是為了去感受氣氛。)

話說回來,也有點失望──本來以為會有一點點唸經和梵文頌唱(就是最期待的所謂氣氛),今晚的歌卻都用英語唱!

沒有留言:

張貼留言