2007/03/15

笑話三則

可愛醒目的小妹妹今天last day了,公司上下都很捨不得她,連同學們都又送禮物又買點心,以答謝她一直的幫忙。小妹妹,祝你工作順利,去到邊都咁多人錫!

另一邊廂,同事日日都為小事勞氣,「嘔血咁滯」。

同事正為老闆安排與重要客人會面。
同事:「你幫我睇吓,x月x日下晝兩點至四點,TVB有無book到房?」
新同事:「兩點至四點,無……但一點半到四點半,有。」
同事:「咁有無寫係TVB丫?」
新同事:「有。」
同事:「book咗幾號房?」
新同事:「3號。」
老闆覺得3號房太細,想轉為LR。
同事:「LR兩點至四點有無人用?」
新同事:「兩點至四點,無……但兩點半至五點,有堂上。」
因為在老闆面前,同事忍住笑。
同事:「咁你同我掉去LR,將上堂掉去LH啦。」
新同事:「唔得!未問過教書個同事喎!」
同事:「得架啦,你同我掉房啦!」
新同事:「未問過教書個同事,唔得架喎!」
同事開始不耐煩:「你即刻同我掉房!」
新同事:「……」

公司有課程正在招生,申請者經初步篩選後,需參加面試。
同事請新同事篩走沒相關學歷或工作經驗的申請者,因為是個有關治療輔導的課程,相關學歷包括社會科學如心理學、社會工作、輔導等,相關工作包括社會工作者、教師、輔導員、精神科醫生或護士等。新同事拿著一大疊有問題申請人的申請表,向同事匯報結果。
新同事:「呢個個first degree唔係喎!」
同事一看:「佢係master in counseling喎!」
新同事:「但佢個first degree唔關事喎!」
同事:「咁你話係bachelor大,定係master大啲丫?」
新同事:「……」
新同事翻出另一張申請表:「呢個啲degree完全唔關事!」
同事一看:「佢做social worker/教書架喎!」

同事問新同事總申請人數,準備向高層報告申請情況。
同事:「而家有幾多人申請?」
新同事:「十八……唔係,十九至啱。但呢個未交齊嘢喎……」
同事:「我唔理,總之我要知總共有幾多人申請,唔理佢交齊嘢未!」
第二日。
同事:「而家有幾多人申請?」
新同事:「廿八……唔係,三十至啱。」
同事:「咁你有無計陳醫生?李生呢?」
新同事:「係喎……但果個星期三唔得,呢個又話一定要禮拜六喎……」
同事:「你出去同我乜都唔好理,總之將同名的就用夾夾埋一齊,然後數吓有幾多個夾入嚟話返俾我知!」
一會。
同事:「總共有幾多個夾呀?」
同事後話:「報個人數都要搞三日先數得掂……唉……」

同事結語:「唔激死咪笑死囉!」

沒有留言:

張貼留言